OTP SZÉPKÁRTYA FIZETÉS

Szálláshelyünkön OTP szépkártyával is fizethet, már az előleget is.

Kérjük olvassa el az alábbi tájékoztatót a fizetés menetéről.

OTP Portálok

OTP SZÉPKÁRTYA MOBILALKALMAZÁS

 
1. Hogyan tudok belépni az alkalmazásba?

A belépés háromféleképpen lehetséges (telefontól függően), melyet regisztráció során tud beállítani:

  • jelszó beírásával
  • ujjlenyomattal
  • arcfelismeréssel
2. Milyen extra szolgáltatásokat nyújt nekem az applikáció, amiért érdemes letöltenem?

Maga az alkalmazás sokkal kényelmesebb és modernebb környezetben kínálja az eddig megszokott funkciókat

  • A három zseb egyenlegének lekérdezése
  • A kártyához kötődő tranzakciók egyszerű és átlátható követése
  • Térképes kereső és útvonaltervezés az elfogadóhelyek felderítéséhez

Új funkció:

  • Az alkalmazásban lehetősége nyílik előleg utalására
3. Mi történik, ha elutaltam az előleget az elfogadóhelynek, viszont oda nem érkezett meg a pénzem?

Az applikáció minden esetben jelzi, hogy az előlegfizetés indítása sikeres, vagy sikertelen volt. Az előleg összegét az előlegfizetést követő első munkanapon fogjuk utalni a kereskedő bankszámlájára.

A sikeres előlegfizetés végén az applikációban egy gombnyomással (Visszaigazolás küldése gomb) kérhető, hogy a kibocsátó küldjön e-mailben visszaigazolást az elfogadóhelynek, és másolatban a kártyabirtokosnak az előlegfizetésről. 

Ha az előlegfizetés végén az applikációban nem kérte a visszaigazolás kiküldését, a fizetésről szóló PDF formátumú bizonylatot bejelentkezést követően bármikor letöltheti a Portálról, és elküldheti a kereskedőnek.  A bizonylatot a Portál (https://szepkartya.otpportalok.hu) SZÉP-kártya, Magánszemély felületén, a Riportok és letöltések menüpontjában az Internetes tranzakciók funkció alatt találja.

4. Milyen funkciók elérhetőek a Számlák menüpont alatt?

Ebben a menüpontban az alábbiakat tudja megtekinteni:

  • A három számla (szálláshely, vendéglátás, szabadidő) egyenlegét
  • A tranzakció-történetet
  • Keresni tud a tranzakciók között különböző szűrési feltételek mentén
5. Mit mutatnak a számlaegyenlegek?

A számlaegyenlegek a mindenkori aktuális, elérhető egyenleget mutatják. Egyszerre látható mindhárom számla a képernyőn, az(ok) is, amely(ek)nek 0 Ft az egyenlege.

6. A számlaegyenlegek alatt csak 3 tranzakciót látok. Mit kell tennem, hogy a többit is mutassa?

Amennyiben több tranzakciót szeretne látni, gombnyomással legördíthető a további, maximum 30 tranzakció. Ha ennél többet szeretne látni, úgy a Szűrés funkciót kell használnia.

7. Mi alapján tudom listázni a tranzakciókat?

A tranzakciókat az alábbi feltételekre tudjuk szűrni:

  • számlára (zsebre)
  • időszakra
  • tranzakció típusra (bejövő/kimenő tranzakció)
  • összegre
8. Hogyan tudok a térképes keresőn elfogadóhelyet keresni?

A térképes keresőn az alábbiak szerint tud keresni:

  • az elfogadóhely neve,
  • az elfogadóhely címe,
  • a település neve alapján,
  • illetve a térképen közelítve is megjelennek az adott térség elfogadóhelyei
9. A térképen egy településre közelítve is megjelennek az elfogadóhelyek?

Igen, a térképen közelítve is megjelennek az adott térség elfogadóhelyei.

10. Az adott elfogadóhelynél látok elérhetőségeket, tudnivalókat?

A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelennek az elfogadóhely adatai: címe, elfogadott számla/számlák, a rendszerünkben meglévő elérhetőségei (a telefonszám rögtön hívható az appból)

11. Az elfogadóhely megjelenített telefonszámát fel tudom egyből hívni az alkalmazáson keresztül?

A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelenő telefonszám rögtön hívható az alkalmazásból.

12. Hogyan tudom megtervezni az odajutást az alkalmazásban?

A térképes keresőben az útvonalterv gombra kattintva a Google Maps megnyílik és átirányít az Ön aktuális pozíciójából az elfogadóhelyre. Ehhez szükséges a helymeghatározás bekapcsolása a telefonon.

13. Hogyan tudok előleget fizetni egy elfogadóhelynek?

Az előlegfizetés képernyőn ki kell választani a szerződött elfogadóhelyet, a következő adatokkal:

  • Elfogadóhely neve (az elfogadóhelyek kötött listájában tud keresni az app)
  • Terhelendő kártya – A mező csak akkor jelenik meg, ha az ügyfél fő- és társkártyabirtokos is egyben, mert akkor kiválaszthatja, hogy melyik kártyájáról akar fizetni. Ha csak egy kártyája van, akkor nem kell választani.
  • Utalandó összeg
  • Közlemény (nem kötelező)
  • CVC kód (a kártya hátoldalán található háromjegyű kód)

Ezt követően ki kell választania, hogy melyik zsebből szeretne fizetni. Az alkalmazás csak azokat a zsebeket teszi választhatóvá, amelyeket a kiválasztott kereskedő elfogad, és amelyekben rendelkezésre áll az adott összeg. A tranzakció ellenőrzését követően gombnyomással indítható az utalás.

14. Honnan tudom, hogy mely zsebekből tudok előleget indítani?

Az előlegfizetés képernyőn az elfogadóhely megadása után az alkalmazás csak azokat a zsebeket jeleníti meg aktívan, melyekben rendelkezésre áll az adott összeg.

15. Honnan tudom, hogy az előlegfizetés sikeres volt?

A tranzakció jóváhagyását követően önálló képernyőn szerezhet erről információt az alkalmazásban.

Ugyanakkor a Visszaigazolás elküldése gombra kattintva egy e-mail üzenetet generálhat az elfogadóhelynek: a rendszer ebben az esetben egy PDF formátumú bizonylatot küld az elfogadóhely rendszerünkben szereplő e-mail címére, illetve másolatban az ügyfél e-mail címére.

Ez a funkció a Portálon is megtalálható, és abban segít, hogy ha az elfogadóhely egy foglalás véglegesítéséhez kéri az előlegfizetés igazolását.

 

Elérhetőségeink a közösségi médiában

Felíratkozás hírlevélre

SZERETNÉNK MEGOSZTANI ÚJ AJÁNLATAINKAT


Zamárdi - Kiadó Vendégház